dindesignhundhalsband

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Linda Gustafsson - 10 november 2012 10:43

Hela familjen är förkylda och trötta förutom Gina som är lika pigg som vanligt. Stackars henne som har en matte som inte orkar idag. Förhoppningsvis blir det bättre framåt dagen.


Jag ska iallafall förbereda lite till halsbanden. Ska göra iordning texterna och skära ut dem, eller min maskin ska skära ut dem! Är så otroligt glad för denna lilla fantastiska maskin som min älskade sambo köpte till mig.


Jag skriver helt enkelt i ett program på datorn, skickar det till lilla maskinen via en usb-kabel, lilla maskinen skär sen ut bokstäverna eller vad man nu valt, med perfektion! Jag är lika fascinerad varje gång. Innan denna lilla maskin kom hem till mig satt jag och klippte och skar för hand, det tog en otrolig tid och resultatet blev inte alls så bra som nu. Perfektion helt enkelt, det gillas! På tal om något helt annat!




HÄR kan ni vinna ett utav mina halsband! Gå in och följ instruktionerna!

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards