dindesignhundhalsband

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Linda Gustafsson - 14 november 2012 21:34

Fick hem dem nya banden idag, dem var superfina. Mossgrön, brun och orange. Hittade även ett silkigt brunt tyg som skimrade i koppar, riktigt läckert. Det behöver man inte laminera heller då materialet är sådant som inte drar åt sig vatten och smuts. 



Och igårkväll var jag flitig som en myra minsann, fick klart tre halsband. Det stjärnrandiga tyget är otroligt populärt, så passa på om ni vill beställa med det tyget, när det är slut så är det slut, tog dem sista stuvbitarna hon hade i affären. Får se om jag kan hitta en ny favorit sen :)


 


Ikväll fick jag färdigt ett halsband, som ska skickas ihop med Sagas ovan. Milos och Bindies åkte på lådan idag, så imorgon har ni dem om posten sköter sig ;)


Jag vill jättegärna ha bilder på era vovvar med dem nya halsbanden på så att jag kan lägga ut dem här och på facebooksidan. Ha en fortsatt bra kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards