dindesignhundhalsband

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

.................

Av Linda Gustafsson - 17 november 2012 11:49

Nu sover min lille gosse. Då får man passa på att få allt gjort som man inte hinner när det lilla yrvädret är vaken. Han och Gina börjar verkligen bli kompisar på allvar nu, han riktigt kiknar av skratt när dem leker och hon verkar ha minst lika roligt. Det är en gåva för barn att få växa upp med hund, dem lär sig så mycket nyttigt utav det.


En bild från i somras när Hugo kastar boll med Gina.



Och en från förra vintern. Hoppas vi får snö i år så vi klan göra om detta, både Hugo och Gina gillade detta skarpt.


 


Nu till halsbanden. Igår sydde jag denna härliga färgklicken till en liten chihuahua/nakenhund. Färg blir man glad av och det behövs verkligen nu när dagarna är gråa och disiga.


 


Jag ska ta och sy ett sånt här till Gina, men med cerise text istället...när jag hinner vill säga. Nu ska jag ta och förbereda lite text och symboler till några halsband som är beställda. Ha en fin lördag allesammans!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Gustafsson - 10 januari 2013 11:41

Av Linda Gustafsson - 10 december 2012 21:48


Ja det här med en blogg alltså. Det är mycket som ska hinnas med och bloggen hamnar längst ner på priolistan. Men jag ska försöka uppdatera här då och då så gott jag kan.   Har lite ideér som jag klurar på, lite roliga tänkvärda texter på halsban...

Av Linda Gustafsson - 20 november 2012 13:55

...fick jag sy ett rosa halsband.     Dem flesta har beställt halsband i detta tyget och det är nu slut. Jag hoppas jag kan få hem det igen, hittade det på en webbshop i Usa och ska försöka beställa hem det därifrån.   Dem blev riktigt ma...

Av Linda Gustafsson - 14 november 2012 21:34

Fick hem dem nya banden idag, dem var superfina. Mossgrön, brun och orange. Hittade även ett silkigt brunt tyg som skimrade i koppar, riktigt läckert. Det behöver man inte laminera heller då materialet är sådant som inte drar åt sig vatten och smuts....

Av Linda Gustafsson - 13 november 2012 18:32


Fick denna bilden skickad till mig idag, två nöjda vovvar i sina nya halsband.     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards